innan jag är borta!

Godmorgon, blev väldigt tidig uppstigning idag på grund av att jag ska samlas och 20 miuter sedan bär de av mot skövde och där går tåget 8.30.
Är rätt spänd på att jag ska åka, för har längtat efter denna dag länge nu! Men är garanterad om att mina höga förväntnigar går i uppfyllelse!
-
Lite om går dagen.
I klassen är spexet i full rulle, men kläder och skylten är klar!
Jag och julia satt 2,5 timme igår med skylten, men de tycker jag att klassen är värd.
Spex fotot är på måndag, och kameran kommer åka med till skolan så ni kommer få reda på vilket tema vi har den vägen för jag kommer inte säga något.
Nu väntas samling och sedan rullar tåget mot GÖÖÖTEEBORG!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0