~Flyter med lite lätt, blir lugnast så~

Som rubriken säger, flyter med i mängden. sköter mitt och skiter i andra, som sköter sitt och skiter i mig.
En vecka kvar till allvaret, eller ja så kallad skolan, konstigt kanske ni tycker att de är men jag saknar och längtar till skolan faktiskt.
Se hur allt är, om de är som förr eller om de hänt förändringar i klassen. I våran klass märks de om de inte är som de ska om någon är sjuk märks de i hela omgivingen som min fina vän Tricia som flyttat från klassen.
Men har fortfarande en plats kvar, de kommer alltid stå en stol,bänk skåp för dig som bara väntar på dig!
Du är så långt ifrån bortglömd de är en saknad i hela hjo, och jag menar de hela hjo!
Kom tillbaka när du känner dig redo för vi kommer alltid stå och vänta på dig!
-
Livet är bra som de ska va, de som min vän sa en gång. "de är inte livet som suger utan du själv som suger på att leva!"
Och de stämmer verkligen, livet fick du för att älska de inte för att avsky de! De är sak som är säker.
Vi säger så och hörs fram över, hare!
Ja, gamla bilder som måste visas igen!

Kommentarer
Postat av: Tricia♥

Jag saknar dig också Ida och jag lovar, jag kommer hem snart pälski<3

2011-08-16 @ 23:07:48
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/
Postat av: clara

Hejsan! Skulle du vilja vara med i min bloggtävling?

Läs om den här: http://egoclara.blogg.se/2011/august/bloggtavling.html#comment



Ursäkta om du inte gillar sånnahär kommentarer :)

2011-08-17 @ 00:43:06
URL: http://egoclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0