dagarna blir allt mindre & mindre ♥

Jag har försökt att skriva länge länge, men de har liksom inte blivit av ändå. Har så mycket nu allt på en gång!
Men dagen tillbringade jag med min saknade kusin & de var skönt att få ha henne lite för sig själv för en gångskull, hon har jobbat så mycket denna sommaren tycker jag lite för mycket.
Saknat dig väldigt mycket i sommar Tola, framåt kvällen drog jag och ett riktigt taggat lag till mullsjö och kom hem med vinsten i våra händer!
-
Nu börjar skolan på måndag helt sjukt vad tiden går fort men jag är garanterad över att jag har haft de bästa sommarlovet med mina allra bästa vänner, jag har hunnit med så himla mycket denna sommar.
Helt enkelt haft galet roligt, och de vill jag tacka alla för & hoppas vi inte tappar kontakt och umgås lika mycket som förut även fast skolan & plugg drar igång!
Och nu när jag fick tanken har jag glömt att berätta för er att jag och Tricia har en blogg tillsammans nu, vi tyckte de skulle vara en kul grej nu när vi bor i två helt olika land, Ta en titt ----> Junkfunker.blogg.se
Nu får jag äntligen lägga mig i min efter längtade säng, hare!
-
Ett litet bildspel som visar min sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0