We R Who We R ♥

Kvällen närmar sig och mörkret faller och snart är de svart ute och detta är dagens gång från ljus till mörker som de alltid kommer vara.
Idag har allt hänt på en och samma gång, känslor från ren ilska till glatt skratt ja vad finns det mer och säga.
Jag är ordlös över dagen, den har varit så underbar men jag har haft en vrede som glöder inom mig hela dagen en vrede som jag måste bli av med.. ♥
Tricia har i alla fall förgyllt min dag som vanligt, finns ingen stund där vi inte har roligt bruden!
Imorgon väntar allingsås, i morgon är jag borta från denna stad. Ill goooet faktiskt (yy'
Nu ska en trött Ida gå till sängs, Godnatt!
-

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

håller helt och klart med dig Buden! :) <3

2011-04-15 @ 11:27:26
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0