Vi är på gång vi är laddade vi är tända!

... Vi är på gång just nu kan allting hända oooh!
Åh jag är taggad till tusen blodet rusar genom kroppen, snart går bussen mot allingsås och ikväll sover jag på luft madrass tillsammans med mina bästa brudar!
Jag har ingen tillgång till dator kanske slänger in ett blogg inlägg på mobilen om jag har ork.
Påsklov och drar i väg till allingsås, Kan detta bli bättre!?
åh just nu älskar jag livet vilken gåva, och nu när jag äntligen satt mig till rätta i soffan är de dags för mer packning.
aja de är bara och ta, kommer hem på söndag vet dock ej när beror på hur bra de går.
Ni får ha de bra utan mig ett tag!
Chaaooo!
-
Tomas ledin "vi är på gång"
-

Vi är födda som stjärnor och kommer dö som legender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0