Use it or lose i't.

Tyckte de va dags att upptadera katogrien Tips & trix.
Så här kommer lite bilder på teckningar jag tecknat och detta håller jag på med när jag t, ex inte kan sova eller när jag inte kan konsentrera mig på lektionerna.
Och jag har fått väldigt mycket positiva komentarer om att jag är riktigt bra på att teckna.
Själv blir jag aldrig nöjd med de jag målar de tar timmar för mig att bara bli nöjd med en liten del av hela teckningen.
Men jag hade tänkt att lägga upp två bilder och vill gärna veta vad ni tycker!
så tyck på, allt är i era händer!
-

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

dom är jätte snygga bruttan ;) <3

2011-04-13 @ 20:46:00
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0