The singing dog

Inget bloggande idag jag vet så tänkte ta och visa en sjukt cool doggie som jag har kollat på ett tag nu som heter Mihska, en otrolig hund som dom har lärt att prata och även sjunga.
Jag blev så fasinerad av denna hund så jag har kollat på videos hela dagen, i morgon eller snarare sagt lite senare idag blir de fotbolls träning.
På tisdag blir de seriepremiär, underbart när allt drar igång i gen.
Har varit med underbara personer idag och haft mycket blandade känslor idag!
Nu måste jag sova för att orka med morgon dagen godnatt.
DU GÖR MIG GALET KÄR! ♥

-

Kommentarer
Postat av: One Tree Hill

Hej! Tycker du om One Tree Hill? Följ min blogg, det kommer upp massa OTH matrial där, den är nystartad så det finns inte jättemycket nu men det kommer!:)



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer:)

2011-04-24 @ 15:25:35
URL: http://alltomoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0