My weekend!

Godkväll, bättre sent än aldirg att lägga in ett inlägg om min gryyma helg!
Ta de bara lugnt de blir inte så långt inlägg, utan jag fattar mig kort.
Vi åkte till alingsås på fredagen och spelade en match som vi kom 2 minuter innan start för att vi inte hittade till hallen och den förlorade vi men vi spelade en riktigt bra match för att inte har värmt upp.
Dom två andra matcherna vann vi i grupp spelet och gick vidare till a-slutspel, där vi idag åkte ut mot senare cupens vinnare med två bollar riktigt suuurt.
Men varför vara sur på de förflutna när man har så underbara brudar att umgås med, jag vill tacka alla för en bra helg och detta blir verkligen ett minne för livet för mig.
Nu när jag kom hem så träffade jag Tricia och har även tagit med stella hem så detta betyder att de blir mycket agility på schemat!
Nu väntar sängen godnatt!
-
Lite bilder från allt!
ni är för goooa brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0