Ljus blåa dagar seglar förbi...♥

Godkväll, jag är väl inte den första som säger att det är ass gooet väder.
De har nog ingen missat, fotboll + detta väder slår ingen!
Men dom säger att morgondagen blir regnig och molnig så de jag njöt extra mycket idag, Skinnjackan och brillzen på var det som gällde idag.
Igår så solade jag tillsammans med Tricia och de gav faktiskt resultat, de tar rätt mycket nu.
Morgon dagen är inte planerad men de blir la att sitta inne och mysa om de ska bli regnigt och dant.
Har inte mycket mer att säga till er..
Så har'e bra och sköt om er! ♥
-
Du är bra min vän ♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

En helt otroligt underbar dag, älskar dig! <3

2011-04-12 @ 06:48:45
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0