Don't Stop Believin...♥

Helgen har rusat förbi och jag tror inte den kunde bli bättre, den blev inte som jag förväntat mig den blev så mycket bättre.
Har inte skrattat så här mycket på länge, och de vill jag tacka alla för!
I fredags lärde jag känna så många nya vänner, och träffade speciellt älskade Cajsa & Ida, dagen slutade mycket sent men de var de värt.
En ganska tidig start på lördag morgonen och även lite städande på förmiddagen. Efter allt de kommer Tricia.
Bruden du är allt crazzy hela du.
Träffade även gooa personer på hammarskolan och sedan coolingen Tom (yy'
Efter mycket spring och skratt ute somnade jag och Tricia sent och gick upp sent också.
Vill tacka alla jag träffat för helgen, ni gav mig ett minne för livet! ♥
Nu väntar duschen, sköt om er!
-
Låt bilderna tala!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0