de är klart som fan dom inte vill bo här...

åhh dagen har varit den bästa på länge, finns de någon gång du och jag inte har roligt tola finns de någon!?
Jag är så glad att jag har fått dig som min kusin, tillsammans gör vi dom galnaste sakerna till samma som vi gjort sen vi var små och de kommer alltid vara så min vän.
På tal om mig och tola har vi tränat stella, och bara gjort de vi är bäst på och de är att flumma bort allt.
En mening som jag kommer reta dig för länge tola är när du och jag pratade om: dom bygger så mycket hus här i hjo & hugger ner skog och flyttar på gamla hus som dom ska bygga nya hus, som tex dom ville göra hus på hjo:s fotbollsplan och hundklubben måste flytta för husbyggandet, och då sa jag "vi får ju inte ha någon fritid här i hjo" Och då säger tola: " Deklart som fan dom inte vill bo här om de inte finns någon fridtid"
Haha och jag börjar verkligen as garva för den var så solklart svar!
Aja stunderna är helt crazzy och nu måste jag verkligen gå och lägga mig.
Så chaooo
-

Kommentarer
Postat av: tola

Haha fatta inte vad du tyckte var så kul med det. Sa ju bara som det va (a)



Men älskar dej kära kusin !<3

2011-04-19 @ 22:20:52
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0