We are in the same boat, same fucking boat <3

Livet har sin gång med sina ner gångar och uppgångar och de måste man ta och leva med men just nu orkar jag inte med livets ner gångar de är bara för mycket!
Ni ska inte behöva veta all skit just nu så jag åter bli att skriva de!
I fredags var dagen iaf underbar med alla mina vänner!
Först gick jag i skolan sedan möte upp clara.
När vi skulle gå hem regna de och hade ingen luva på min tröja så jag fick låna jimmys, som va snäll för en gångs skull.
Vi gick hem åt kladdkaka och sen tog vi bussen till henne och tog kort m.m
Medans vi vänta på att jimmy skulle komma och hämta oss(För han skulle skjutsa oss till gårn) hade vi lite tråkigt och dansade kyklingdansen mitt på landsvägen.
Sen kom Jimmy och gårn väntade.
Va faktiskt mycket roligt folk där och lärde känna ida larsson, knäpp och rolig prick den där ida!
Prata massa skit med folket, tog Viktors skor, sprang runt,drack kaffe med hallonsoda i och mycket mer!
Kvällen va helt galen ska även dit nästa gång, får se om jag ska med till boda borg också beror på......
Jimmy gjorde också en fin vurpa på gårn som blev minne för livet !
Tack för en underbar fredagkväll!
Idag vet jag inte va som händer får se.
Nu ska jag iaf kolla på tv!
Ha de bäst ! <3
Origlerade bilder på mig och clara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0