Underbara stunder glömmer man aldrig !

Min helg har varit underbar!
I fredags gick jag i skolan till halv 2 sedan mötte jag upp clara och vi gick ner till spel och godsis och köpte godis o chips till kvällen.
Sen kom Ellen och vi tog bussen ut till clara.
Fick skjuts av lilla Jimmy till Clara för de va en bit att gå med alla väskor och skit.
När vi kom hem städade Clara medans jag o Ellen kolla på barn program.
Sen kom Johanna med madrass till mig,henne och Ellen. så då bädda vi och sånt.
Efter en stund kom Viktoria osså.
Vi började laga maten, men sedan säger Clara att jag och Johanna ska möta Albin och Viktor.
Så vi gick och skulle möta dom när vi suttit där ett tag ringer vi och frågar när dom kommer!?
Men då va dom redan där så då fick vi gå hela vägen tillbaka!? Snacka om att jag va sur på clara!
Sen åt vi och kolla på tv.
Anton åkte hem vid elva. Sen tog jag och tola någons skor, så jag tog viktors som va som båtar och tola tog jimmys.
Sen gick vi en sväng och sen kom alla andra också.
Vi gick på en landsväg sedan vände vi och då försvann Albin plötsligt. Jag och tola blev skit rädda när han sen hoppar fram och skrämmer oss!!
Efter Albin skrämt skiten ur oss klättra vi upp på höskullen där Jimmy och Albin skrämdes ännu mer!
Sen åkte även tola hem vid 12. Så då va de bara jag, Johanna, Clara, Jimmy, Viktor och Albin kvar.
Vi va på Claras rum och prata lite sen skulle jimmybooy hem.
Och vid halv ett, ett åkte Albin och Viktor hem.
Efter denna kväll var man rätt trött, men inte jag och Johanna vi skratta nästan hela natten.
Jag och Johanna somnade kanske 3 och sen ringde hennes alarm vid 8 !!
Så jag sov 5 timmar den natten.
Vi åt kebab och cola till frukost! Efter frukosten åkte Ellen hem.
Sen skulle Jimmy komma till oss i gen, så då fick vi göra oss i ordning.
Jag har nu inte skrivit allt om helgen men detta får räcka om ni inte vill ha en hel bok med text.
Just nu tittar jag på Marley och jag! Mycket bra film!
Jag vill tacka alla för en underbar helg!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0