Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat.

Halloj!
Jag vet jag bloggar hela tiden men jag kan inte låta bli (a)
Idag har jag haft friidrotts dag i skolan och är faktiskt nöjd med mina reslutat.
Jag va med i 100 m ,Kula, spjut, 400 m & längd.
I 100 meter kom jag 1:a i mitt heat, 400 m 4, spjut 7:a och i längd och kulakommer jag inte i håg vad jag fick.
Jag är mycket nöjd med min insats för jag gav verkligen allt!
Även fast de inte räckte till triangel-kampen så är jag nöjd!
Triangel-kampen är när Tibro, hjo och karlsborg tävlar mot varandra och i år hålldes de i Tibro.
Men många jag känner gick dit och jag vill säga ett stort grattis till er!
Mycket har hänt på senaste tiden och tiden jag hade i handen precis gled ur och försvann!
De är snart oktober och jag tycker de inte va länge sen de var sommar, nu är sommaren bort blåst och de ända som finns kvar är de underbara minnena!
Clara är har tagit en bit av mitt hjärta. För när hon inte är här hos mig gör de ont i mig. <3
Jaja Clara kommer i alla fall till mig på fredag och de är skönt !
Nu ska jag snart dra iväg till handbolls träningen. Fotbollen är nu över och handbollen tar platsen i stället.
Fotbollslaget kommer jag sakna grymt mycket, men de ska bi roligt att ta och träffa alla i handbolls laget nu också.
Jaja nu ska jag dra i väg och möta klara innan handbollen.
Pusshej (L)

My team is my soul♥


Kommentarer
Postat av: Jojje <3

sv:tack så mycket puss <3

2010-09-29 @ 18:01:14
URL: http://jonniia.blogg.se/
Postat av: Aida Shalaby

Åh tack detsamma sötan! :)

2010-09-29 @ 20:21:00
URL: http://aidashalaby.blogg.se/
Postat av: Williamirmelin

I recomend this site

2011-04-13 @ 07:43:19
URL: http://williamirmelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0