Ny månad ! <3 Dröm om morgon dagen, minns gårdagen lev idag <3

Ja idag har jag sovmorgon till 10 över 9 så passa på att skriva ett inlägg för kommer inte kunna blogga i helgen för jag ska till gate och va med massa, även sova där så de blir inget bloggande.
Igår var de min fotbolls träning på några veckor men jag va tvungen att gå av på grund av min fot igen.
Men på söndag skulle jag va med på matchen i alla fall, får la se hur de går.
Idag går jag bara till halv 2  så de blir en slapp dag.
Clara och jag ska gå och köpa godis till helgen efter skolan och även hämta min STORA väska och sedan ta bussen till gate och göra i ordning hos henne lite.
Ja livet är inte i sitt bästa läge just nu om jag säger så....
Men ni ska inte bry er jag måste klara detta själv och inse saker som är svåra att inse när man är i denna situationen.
Men jag måste träffa min älskade hund och inse de. Jag vill titta djupt in i hennes trofasta ögon och få hennes tröst som läcker mina sår.
Hon är som en gud som gör allt för en !
Älskar dig stella, du är marken under mina fötter luften jag andas om du försvann skulle jag rasa ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0