När motvinden kommer ska jag stå där och trosa den med dig ! <3

Jag saknar min syster otroligt mycket just nu, tänk alla minnen jag har med henne och hur många mer jag kommer få.
Jag älskar verkligen Clara, och kommer alltid göra!
Ja nu ska jag snart dra till fotbollen och kolla på den.
För att mitt knä krånglar och fastnar i olika lägen och låser sig.
Så jag står av träningen för att spara knät tills i morgon för då är de friidrottsdag i skolan och jag vill ge allt för att satsa på ett mvg i fridrott.
Men får ser hur detta går, men om man ger sitt bästa räcker de längre än vad man tror.
Veckan blir slapp hittills och helgen ska jag slinga håret.
Idag fick jag och tola håltimme för bildläraren var borta, så vi fick 1,5 timme. så då gick vi hem och gjorde en film som blev bra! Jag älskar stunderna med Viktoria alltid lika roligt!
Nu är hösten här och jag saknar sommaren så himla mycket! Tänk allt jag hade och förlorade men ändå saknar jag den så grymt mycket!<3
Nu ska jag dra till fotbollen ha de bra ! <3
När lyckan vänder och motvinden kommer, ska jag stå där och trotsa vinden med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0