Kasta inte pärlor åt svin... <3

Hejhalloj!
Jag hade tänkt att blogga i går efter tävlingen men jag orkade verkligen inte också fick jag tankar på annat, så de blir inlägg om tävlingen nu plus lite till.
Ja vi va ju i töreboda och tävla i distrikt-mästerskapet i agility.
Både jag Hanna och Viktoria glömde kamera så bilderna nedan är tagen med mobil men ni för stå ut.
Jag diska mig i agility klassen även tola med Hugo (Hannas ena hund) Och Hanna gick runt banan med 10 fel.
Hopp klassen kom jag runt med 15 fel, Viktoria med 5 fel och Hanna diskade sig.
Sen skulle vi va med i lagtävlingen.
Så de var jag Hanna, Viktoria och Nathalie med theo.
Hanna och charlie diskade sig, även theo och nathalie och jag och stella så de var bara tola som kom runt med 5 fel.
Men vi va nöjda ändå.
Vårt andra lag kom tvåa mycket bra jobbat!
Vi åkte hem vid  5 tiden och på vägen hem fick vi många skratt anfall jag tola och Hanna!
Jag vill tacka för en underbar dag!
Idag har jag gått i skolan seeg dag.
Efter de konfa som var roligt och sen skynda i väg till match mot Tidaholm som vi förlora.
Men livet går vidare, sista matchen på säsongen och jag kommer sakna laget för vi har haft mycket roligt specielt i Göteborg.
Men vi hoppas på en lika bra säsong nästa år!
Men nu drar handbollen i gång, jag ska fortsätta detta året och nästa år får vi se hur de blir, men eftersom jag går i tre sporter så rycker nog handbollen nästa år. Men de är inte säkert allt förändras.
Bilder från DM.
Avslutar med Älsklingen min ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0