Jag vet va jag flyr i från, men inte va jag söker efter

Dagen har varit bra som har spenderats med min älskade syster Clara.
Vi har pluggat Engelska,So,svenska och No.
Clara skulle ha prov i morgon och jag hade massa läxor så vi tog en plugg-dag tillsammans som blev mycket skratt och tårar på samma gång.
När vi pluggat några timmar så tog vi en paus och gick och fika på vete & råg och Clara köpte ett nytt skriv häfte på bokhandeln.
För att hon  hade gjort sönder sin andra. Hon köpte även pennor, lim och ett sexigt sudd!
Vi fika och prata om de ena till andra.
Älskar verkligen Clara, henne kan man prata om allt och alla med och hon ställer alltid upp i alla lägen.
Vi designa hennes nya häfte med bilder på oss och många mer!
Och resultatet blev skit snyggt!
Sen gick vi hem och plugga ännu mer.
Vid 5 var jag tvungen att åka och träna och hon skulle med bussen hem. Så vi sa hejdå och skiljdes åt!
Träningen gick bra, men är trött på all träning och sport nu allt krockar och tar dö på mig!
Men de är bara att hänga i och gilla läget.
Nu sitter jag här och tänker på mitt misstag jag har gjort och ångrar de.
Jag vet att de är mitt eget fel men jag blir vansinnig på de!
Imorgon blir de underbara Clara igen och sen gårn!
Jaja nu ska jag i alla fall göra de sista på läxorna och sen lägga mig.
Pusshej (L)
Bilder från idag och gårdagen.
Mitt hjärta tillhör dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0