Jag har fångat en ängel.....<3

Hejsan!
Idag är de studie dag men de betycer inte att man är ledig om man heter ida johansson!
jag har massa läxor att göra och städa rummet behövs också och sen ska även clara komma hit runt elva.
Dagen kommer bli bäst som alla andra med henne. <3
Ska även träna handboll ikväll så de är mycket på en gång. Men de gillas!
I morse var jag tvungen att gå upp klockan åtta för att jag skulle till tandläkaren och dra ut ännu en tand, med de gick fort så nu sitter jag här och ska börja små städa och sen lite läxor innan clarris kommer.
Torsdag blir de att va med kompisar men vet inte än hur många vi blir, ska även träna fotboll.
Fredagen är de GÅRN ! kommer bli azzumme !
Jag hade tänkt att slå albins rekord i hur många pizzabullar man äter tror de va något på 20 han hade fick i sig !?
Man kan ju alltid försöka.
Lördag blev matchen inställ, skönt faktiskt för jag skulle inte orkat med allt.
Och på söndag distrikt-mästerskap i agility !!
Men nu måste jag verkligen gå och städa.
Hare ! <3 <3
Min ängel vandrar på jordens yta, hur gör din ? <3

Kommentarer
Postat av: clara :D

Ida Johansson jag älskar dej (L)

2010-09-22 @ 18:22:36
URL: http://cclaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0