I love the way you lie ... <3

Snabbt inlägg!
Idag har vi tagit skolfoto i skolan, blev faktiskt rätt nöjd med de enskilda de andra korten fick vi inte se.
Lång tråkig skoldag men jag överlever.
Imorgon måste jag göra klart med idrotten om jag vill ha g i de för vg kan jag glömma för har missat så mkt på grund av min fot så missade jag första veckan, så nu måste jag ligga i.
Ska även träna fotboll för första gången på länge, så får se hur detta går!
i Göteborg gick de ju inte alls att träna.
Har även bakat idag skulle bli tiger-kaka men de blev vanlig choklad socekr kaka.
på grund av att jag hade bråttom iväg till handbolls träningen.
Graderade den även med marshmallows, för att den skulle bli lite snyggare. god var den i alla fall.
Men nu ska jag kolla på fångarna på fortet!
HARE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0