I like the high hills <3

Igår va jag på konfirmation som va jätte roligt och detta  bara första gången!
Vi kommer göra jätte roliga saker och med detta gänget kommer de bli bäst!
Speciellt sälen!!
Då ska alla grupper med dit, de kommer bli jätte kul frö saknar vissa personer i min grupp så de kommer bli jätte kul att konfirmera sig!
Vi fick fika och lärde känna varandra sedan gick vi till kyrkan och fick gå upp i kyrktornet de va jätte fint där uppe!
Man såg allt!
Efter de skyndade jag och Mathilda till samlingen för fotbollsmatch mot stenstorp och tog hem segern med stil 4-1.
Efter fotbollsmatchen ville jag bara hem för hade inte varit hemma på hela dan.
När jag kom hem va jag tvungen till att göra läxor.
Idag vet jag inte vad som händer mer än fotbolls träning.
Och i helgen är de agility tävling  längtar så jag spricker ska bli jätte kul förutom att vi måste gå upp klockan 5 på morgonen!!
Men nu ska jag skynda i väg till skolan.
Hare ! <3
Spännade upplevelse!
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0