Ett sprucket men ett vackert halleluja ! <3

Halloj!
Skolan suger och de vet ju alla, men nu vill jag till skolan och träffa alla!
Jag har varit hemma i dag på grund av att jag har dragit ut en tand och bedövningen tar ett tag innan den slutat verka.
Jag hade tänkt att gå till skolan nu men då har alla lektion verkligen alla!
Så jag får vänta till halv 12 och vänta på att min klass ska sluta sin lektion så vi kan gå och äta.
Efter skolan ska jag på konfa och direkt efter de blir de match mot skultorp tror jag.
Ja de ska bli jätte kul att träffa alla man ska va tillsammans med under denna period och se hur alla är.
Jag längtar osså till matchen så jag kan ta ut min ilska på den j**vla tanden på planen, de brukar gå bra.
Jag orkar inte sminka mig nåt till skolan idag, men jag är mig själv så de får alla stå ut med.
Igår va jag med Sofie som fixa mina naglar tack så jätte mycket sen kom tola och vi gjorde massor av roliga saker.
Hon är tvillingen jag aldrig fick!
Jag älskar dig Viktoria johansson!
Men nu ska jag äntligen gå till skolan ha de bra !! <3

Kommentarer
Postat av: Tola

Jag älskar dig med ! <3

2010-09-14 @ 07:00:44
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0