Ett ord befriar oss från livets tyngd och smärta - det ordet är kärlek

Hej! klockan är 06.00 vid 06.30 kommer Hanna & tola och vi drar i väg till töreboda på distrikt mästerskap i agility!
Jag har packat ner massa kläder så jag inte ska frysa!
Jaja de kommer mer om tävlingnen när jag kommer hem.
I fredags va dagen bra och kvällen va la både upp och ner.
Fick wax i håret att Jimmy ! tack Jimmy fick duscha två gånger för att få ur de.....
Jaja jag har otroligt fina kompisar som bryr sig om mig och hjälper mig.
Satt även i en tre-manna soffa med 5 st i! Trångt och varm= JAA!
Jag slog inte Albins rekord de tar vi ngn annan gång.
Nästa gång är de boda borg ! De kommer bli bäst!
Men i går då så gick jag Hanna och Pontus på marknaden om man kan kalla de "marknad".
Vi hitta även ett par nycklar och fick 100 kronor för dom som vi köpte pizza för!
Sen gick vi hem till Hanna spelade singstar, biljard, air hockey och mycket mer.
Sen var jag tvungen att gå för skulle på kalas.
Och de kalaset sööög !
Ja men nu ska jag packa de sista sen ska jag dra mot töreboda ha de bra !  <3
En gammal bild som väcker starka känslor! <3 Midsommaren 2010, då va allt som de skulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0