De underbara stunderna i livet glömmer man aldrig! <3

Hello!
Va ett tag sen jag skrev och mycket har hänt sen dess!
Torsdags:Idag va de en jobbig dag i skolan och va jätte trött! När jag kom hem gjorde jag läxor och sen va de agility träning med Stella inför helgen!
Träningen gick jätte bra och hon var jätte taggad så jag tänkte "Stella tar hem segern på lördag!!"
Efter träningen var jag helt slut så då gick jag och la mig.
Fredags:Idag har skolan varit slapp och mycket kort dag! Älskar't.
Efter skolan gjorde jag engelska för låg lite efter med läxorna men kom i kapp! Engelska är roligt när man väl vill.
Sen åkte jag med och handla med familjen och köpte godis tills morgon dagen(tävlingen).
Efter de blev jag skjutsad till farmor för jag skulle sova där för vi va tvungna att gå upp vid 5 på morgonen för att komma i tid till tävlingen.
Jag gjorde i ordning där jag skulle sova och sen kom tola och hämta mig, vi kolla på camp rock 2! Den va jättebra!!
Klockan 9 var jag tvungen att gå hem till farmor och sova.
Jag somna strax efter nio.
Idag fick jag gå upp vid 5 som sakt och jag va inte lite trött kan man säga!
Vi åkte och hämta tola strax efter 5 och begav oss till tomtens bk!
Vi va framme vid 6 och anmälde oss.
Jag hade inte start för än kl 9 så jag hjälpte till att sätta upp tävlingstältet och sedan tillbringade jag den tiden till starten i tältet. Och jag tror jag aldrig frysigt så mycket som jag gjorde i dag!
Vi blev tyvärr diskade bege två, men är mycket nöjd ändå.
Zorro och cina tog en två pinnar grattis!!
Vi åkte hem runt 10 och va hemma 11.
När jag kom hem begav jag mig till hallen för att kolla på när mitt lag spelade match och dom vann med stil!
Och nu efter matchen sitter jag här vid datorn och ska snart gå och lägga mig lite.
Så hejdå så länge!
Har tyvärr inga bilder ännu från dagen men tar en bild på mig hur jag sett ut i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0