dammtussarna under sängen är änglarnas små tofflor....<3

Hejsansvejsan!
Jag är på mycket gott humör idag!
Idag har jag fixat mina naglar hos Sofie & va med henne.
Sen åkte jag hem och åt.
Sen skulle mamma och pappa ner och rösta för de har ju vart val idag, så jag fick passa min bror. Jag är inte så insatt i valet  för jag är ju inte arton ännu.
Men vi pratar mycket om de i skolan så jag vet lite om de i alla fall.
Jag och min bror myste med filmen hitta nemo och fika tills mamma och pappa kom hem.
Efter de åt vi kvällsmat korv o börd.
och nu har jag hårinpackning i håret och ansiktsmask sen om 2 veckor ska jag slinga håret blont.
Så mycket kommer jag fixa med mig själv.
Min vecka nu är inte så jätte rolig men aktiv kan man säga!
Måndag: Fotbollsmatch
Tisdag: Fotbollsträning
Onsdag: Handbollsträning (studie dag)
Torsdag: Skövde & Fotbollsträning (studie dag)
Fredag: Clara & gårn
Lördag: handbollsmatch
Söndag: Dm i agility
En fullspäckad vecka men ändå ser jag i fram imot den ! <3
Men nu ska jag gå och duscha ur hår inpackningen
Hare! <3
De va blont en gång i tiden....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0