ända gången jag backar är när jag tar sats

hallojjj!
Har en stund över så tänkte slänga in ett litet inlägg.
Idag har jag inte gjort mycket åkte tidigare till skolan för att träffa Clara & johanna.
dom möter upp mig och jag fick en underbar tröja av johanna!
Tack gumman jag älskar den!
Sen gick vi runt och prata om helgen hur roligt vi hade haft och sånt.
Var tvungen att gå på lektion sen och vi skiljdes åt.
Sen har väl dagen gått ganska fort och bra.
På idrotten hade vi friidrott och vi sprang 400 meter, jag fick tiden 1.39! mycket nöjd med den tiden.
Sedan hade vi tyska och sen slutade vi vid 15.00.
När jag kom hem fick jag ett sms av sofie om jag ville följa med och åka en sväng med moppen och deklart jag ville.
Så vi åkte en sväng och hämta hennes nya dator.
Sen dess har jag suttit och gjort läxor, men nu är jag klar med det.
På torsdag ska jag träna agility med stella & tola! Längtar ! <3
Och på fredag ska jag va med Clara sen gårn med henne och massa mer.
Jag vet inte om jag sover hos henne efter de.
Helgen kommer nog bli rolig i alla fall, som alltid! <3
Nästa måndag börjar konfirmationen.
De ska bli kul att träffa alla man ska va tillsammans med och sånt.
Men nu ska jag gå och läsa en bok sen duscha!
Hare ! <3
Tack för tröjan Johanna ! <3

Kommentarer
Postat av: Tola

Ser du också en HARE ! :o <3

2010-09-06 @ 21:18:53
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Postat av: Timhanne

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-10-12 @ 11:37:28
URL: http://timhanne.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0