You're my favorite song ! <3

Tjuuuhooo!
Denna dagen har man upplevt alla känslor tror jag.
Min älskade Viktoria har jag träffat, de behövdes verkligen!
Stunderna med dig är underbara!
Jag och Viktoria har elevens-val tillsammans.
Vi har bild och vi gör just nu en jätte rolig film, sista gången är nästa gång och då kommer filmen bli klar.
Och kanske kommer den upp här.
Vi fick en prinsses-tårta bit som vi skulle ha med i filmen av våran lärare!
och såklart åt vi upp den efter vi hade använt den! Tack ninna den var jätte god och jätte rolig
att ha tårt-krig med!
Skoldagen slutade 14.35 idag och efter det har jag suttit och gjort läxor  och gjort i ordning ett spel rum med wii, palystation och ska även försöka köpa ett biljard bord också!
De blir faktiskt rätt bra.
Dagen har både vart bra och dålig idag men de är bara ta och ta nya tag, de har jag lärt mig.
Man kommer ingen vart om man står kvar och grubblar de är bara att gilla läget.
Sånt är livet!
Nu ska jag leta efter min bibel som jag fick i söndags från konfan och vi ska ha med oss den nästa måndag.
Har tyvärr ingen aning om vart den är men de löser sig nu!
HARE ! <3
Tillsammans är vi oslagbara ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0