Vildablick ! <3

Hejsan, de blir ett kort inlägg nu för jag orkar inte skriva.
Men som sakt jag har haft en underbar helg med underbara vänner!
Jag har bekämpat min rädsla och varit på 10 meters höjd uppe i luften!
Spenderade natten i södra fågelås församlings hem.
En mycket mysig kväll, fast vi som satt i sofforna hade det mest mysigt.
Vidablick måste verkligen göras om, jag rekommenderar det STORT om man inte varit där!
Jag kan säga några saker vi gjorde på vidablick. Samarbets övningar, "Lekar" och de roligaste klättring i olika former.
Men som sakt jag orkar inte skriva, Så jag bloggar efter konfirmations träffen för då har jag fått alla bilder som togs med kyrkans kamera.
Jag har tagit bilder med mobilen på grund av att jag glömde kameran i väskan.
Men jag har gjort ett collage med dom bilder.
Nu ska jag kolla på Rallybrudar. HARE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0