Varför ljuga när det finns så många sätt att säga sanningen på?

Jag fattar inte hur man kan gå runt och säga saker man inte vet ett piss av!
Jag har lärt mig att håll käft om sånt jag inte vet något om.
Förbannad är bara förnamnet!
Så varför ljuga och tro att man är märkvärdig, jag ska säga dig till slut står du där utan några vänner och alla kollar på dig som om du inte våre någon ting mitt ute i ingen stans och ökar stegen och går förbi dig!
Jag pallar inte med dej just nu, har för mycket att tänka på och du gör allting så mycket värre!
Om jag var du skulle jag lägga ner innan, någon annan lägger ner dig!
Förlåt ni ska inte behöva läsa sånt här, jag ska hålla de inom mig.
Men när man är förbannad så lyder inte händerna! <3
Droppen urholkar stenen icke genom sin kraft, utan genom att ständigt falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0