Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt! ♥

Godmorgon världen! ♥
Jag är på bättringsvägen och jag är överlycklig! Imorgon blir de skola och sen kolla på handbolls träninng för den får jag inte va med på länge.
Igår så kollade jag på film hela dagen och sov, riktigt skönt de va precis va jag behövde.
Idag blir de att kolla på film och göra läxor för jag ligger lite efter i skolan nu, men de får jag ta.
När jag blir sjuk så blir jag de på riktigt om man säger så.
Jag la mig sent i går för jag prata med min älskade syster som jag saknar så enormt!
Annars är livet som de är, de finns mycket skit här i livet som man bara ska ta och skita i!
De har jag lärt mig jag tar ingen skit från någon och de kommer jag aldrig göra, men jag blir trött på folk som är så jävla falska!
Men som tur har man vänner som hjälper en och alltid finns.
Men nu ska jag kolla vidare på skärgårds doktorn.
Hare ! ♥
De vackraste för mig är att älskas utav dig !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0