Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på.

Hej, klockan är nu kvart i sju och jag ska snart åka ner till samlingen för att åka på konfa läger med min grupp!
Älskas! Har längtat den här veckan för att de har varit piss här nu, så nu vill jag ut någon annan stans och rensa tankarna.
Tola är sjuk, så de är tomt här. Du måste krya gumman! Miss you!
Vi ska till bankeryd och där är de ett center som har masa fem-kamper och klättring långt ovan marken!
Jag ser verkligen fram i mot lägret, bara åka bort från denna skit och inte tänka på något annat än sig själv!
Nästa helg blir de ungdoms-sm! Ska också bli jätte roligt!
Men nu har jag lite ont om tid så ni får ha de bra, jag kommer hem på söndag, då kommer bilder och låångt inlägg kan jag lova!
Jag lova att lägga in ett citat som är skrivet av Linnéa Martinsson en rolig typ hon!
"Så länge vi båda andas, vet jag att vi lever" <3
Pusshej (L)
You are my soul ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0