"Så länge vi båda andas,vet jag att vi lever"

Hahahaha! rubriken säger allt, haha Linnéa <3
Jag hade tänkt att skriva lite om min helg nu när de finns lite tid över konstigt nog, har fullt upp hela dagarna nu för tiden.
Ja i lördags bar de av till församlings hemmet i hjo vid 7 tiden och sedan vidare till vidablick i bankeryd.
Resan dit var la okej, men lång tråkig.
När vi kom fram för ungefär 1,5 timme, så blev vi inkastade direkt i "lekar"
Jag och Amanda är PRRO på skepp och hojj! (Vi låg sist ända in till mål)
Efter detta delades vi in i grupper, så de blev två grupper och vi skiljdes i från nästan hela dagen, så jag har ingen aning om vad den andra gruppen gjorde under dagen.
Men min grupp gjorde tex. Att vi skulle stå på en fyrkan som blev mindre och mindre och svårare och svårare.
Men vi klara alla storlekar efter allt kramande!
Vi gjorde även blind övningar, och samarbetes övningar tillsammans.
En jag kommer i håg mycket väl var att vi skulle med hjälp av två brädor ta oss över till tre stycken andra platser utan att brädorna skulle nudda marken, en stor upplevelse.
Jag tyckte synd om både Sofia som slog i ryggen rejält och Simon, även fast han säger att han inte skada sig men vi satte ut han för väldigt farliga situationer!
Sedan vi 12 hade vi lunch och vi åt hamburgare.
Efter det var de dags att börja klättra!
Jag tror jag aldrig har varit så modig, och jag är faktiskt stolt över mig själv.
Jag har gått på en bom 10 meter uppe i luften, hinderbanna på samma höjd och även klättrat uff för en stam och sedan kasta mig ut och smälla till en påse på 10 meter!
Alla hade en jättebra dag på vidablick och vid 4 tiden gick bussen hem!
Och de bar till södra fågelås församlings hem för att sova där.
Vi lagade tacos som blev lyckad faktiskt!
Vi hade "lekar" och umgicks väldigt mycket!
Vid elva skulle vi va i sovrummet, och de var vi men sov gjorde vi inte.
Jag,Filip,Adam,Jesper,Nattah & Siiah va uppe och skulle dygna men de blev inget med det, för att alla andra ville sova.
Men till 1 satt vi uppe i alla fall och de var en mysig kväll! <3
Vi pratade och spelade kort.
Min madrass åkte luften ur i så jag och Mathilda låg i sofforna och jag somnade med fötterna på bordet(inget att rekommendera)
Vi åt frukost packade i hop och åkte bussen in till hjo för att gå till kyrkan och hämta bibeln.
Gudstjänst är inte de roligaste som finns och nattvard är ännu värre!
Efter gudstjänsten var hela lägret över och alla åkte hem.
När jag kom hem åt jag och sen va jag med Sofie resten av kvällen!
Har tyvärr inte fått bilderna än, men dom kommer nästa vecka.
Jag vill tacka alla för en underbar helg och ni ska veta att ni gör livet så mycket bättre!
Fjoortis filip  <3                                           Nattah modig brud.se <3
Starka pöjkar! <3                                         Gänget! <3
Söt emma <3                                                   Lilla adam <3
Piano proffsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0