Read week or slept weeks?

Tjoo!
Precis gjort chokladbollar här hemma, tummen upp!
Idag har jag inte gjort så mycket och de kommer inte hända så mycket heller.
Igår gick jag i skolan till 3 sen ringde Clara någon gång vid 6 och sa att jag skulle komma och va med några och henne borta vid skolan så jag tog på mig massa kläder och tillbringade kvällen med Felicia, Rickard, Gustav, Clara & Linnéa.
En roligt kväll med mycket skratt.
Den här veckan har vi läsvecka i skolan, det betyder att vi läser böcker på alla teoretiska ämnen.
Och man får även ta med sig tex. Kudde, täcke, Filt, sov säck. Du får ha med dig så mycket du vill bara de får plats i skåpet, och de går in rätt mycket där.
Jag har redan läst ut en bok på två dagar (I taket lyser stjärnorna), även fast jag sovit rätt mycket på lektionerna. Men jag kan inte låta bli när de så mysigt och skönt med täcke och kudde. Så de är en ganska lätt att somna kan jag säga.
Men i alla fall vi har de bara en gång per år så de får lärarna ta.
Idag så gick en ruta åt i frallan. (kommer bild nedan)
Jag var inte där när hände men de var i alla fall några som spelade biljard och bordet står intill fönstret.
Och sen råkade någon skjuta för hårt rakt på rutan så att hela rutan sprack! Pinsamt tycker jag men.
Men så kan de gå, vaktis kom sen och tog bort den trasiga rutan en stund senare och jag har aldirg sett så många elever samtidigt när han gjorde det.
Så han hade en stor publik han.
Ja men nu ska jag gå ut till kaninen.
Hare gott så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0