Kärlek är som schack - ett feldrag och du är matt...♥

Bloggen är en plats för mig där jag kan skriva allt jag har varit med om hemska,fina,roliga,sorgsna stunder!
Här kan jag vara mig själv och de stärker mig!
Livet är i en nedgång som är tung just nu..
Men när livet är som mörkast kommer solstrålen Clara och lyser upp dagen!
Jag har spenderat dagen med henne och dagen blev lika bra som alla dagar med henne!
Vi tog kort och pratade om livet!
vi längta lika mycket till nästa fredag då de bär av till boda borg med gården och alla roliga folk! De kommer bli bäst.
I morgon är de SM för 95-pojkarna även på söndag och på söndag så ska jag ha kalas för min syster!
Så i morgon måste jag även städa innan matchen! Roligt roligt.....
Men sånt är livet.
Jag ska nu plugga på biologi provet som vi har tills nästa fredag, vill verkligen få bra resultat på första provet nu i 8:an !
Ni får ha de bäst !
Pusshej (L)
Bilder från gårn och dagen med clara <3
Tagna av mig och Clara


Kommentarer
Postat av: Tola

Ni är så söööta ! :)<3

2010-10-02 @ 18:48:40
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0