Inget avstånd i världen kan skilja älskade hjärtan åt! <3

Just nu äter jag nybakta muffins. Mums!
Nu skulle jag egentligen vart på väg till hallen för att träna handboll men träningen blev tyvärr inställd.
Idag har de varit en helt okej dag i skolan, och idrotten var extra rolig!
Jag och några till körde ett gymnastik-pass och fick instruktioner av en ledare i en sån film.
Rekommenderar verkligen detta! Man tränar hela kroppen på ca en 1 timme och har så roligt!
Jag var tveksam i början att testa men jag har dömt de så fel.
På hemkunskapen idag gjorde vi fisk och potatis, ingen höjdare + att Filip åkte till Turkiet
(som ska va där i en vecka) under den lektionen.
Så de va inte en rolig lektion kan jag säga.
Men dagen har gått fort och i morgon är de fredag!
Då bär de av till Clara för tjej kväll där och sedan sova där tills på lördag!
kommer bli lika roligt som vanligt!!
Men nu ska jag gå och packa i hop lite saker till Clara.
Pusshej! <3
En härlig sommar bild<3

Kommentarer
Postat av: ayla

sv. vad menar du med din fråga? (: <3

2010-10-28 @ 20:01:17
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0