Du är ljuset i min dag! <3

Tjabbatjenahallå!
Slänger in ett inlägg som får täcka helgen, för komme inte kunna blogga i helgen på grund av SM!
Dagen har varit helt okej förutom att min kedja hoppa på väg till skolan idag.
Tänk de är redan fredag en! De va inte länge sen man åkte i en buss på väg till vidablick tycker jag men.
jag saknar lägret enormt!
Vi ska även på skidläger i sälen med konfan de kommer också bli bäst!
De bästa med konfan är att jag har lärt känna så många vänner på otroligt kort tid!
Ikväll blir de att först svänga förbi hallen som handbollslaget ska spendera en kväll och sen direkt efter det blir de att åka upp till boda för att äta och umgås med fotbollslaget för sista gången innan fotbollsavslutning.
Så min kväll är fullspäckad även min helg också.
Nästa i vecka har vi läsvecka i skolan, gillas stort!
Och veckan efter det HÖSTLOV !!
Tänk inte läxor eller prov på 2 hela underbara veckor !!
Jaja livet är bäst ibland!
Nu ska jag gå med min bror och köpa godis till kvällen.
Sen drar jag direkt till hallen så något mer från mig blir de inte idag.
HA DE BÄST ! <3

Ditt leende är de vackraste som finns...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0