Den största lyckan är att veta att någon behöver en.<3

Alla har sina jobbiga stunder i livet, de vet jag för jag har själv haft de piss.
Men man måste försöka tänka på att livet är en sån fin gåva!
Om du nu blev till måste du vart något speciellt de tror i alla fall jag.
En del säger att änglarna finns i himlen men varför vandrar då mina underbara vänner här på jorden då?
De finns så många frågor man har och ställa som man aldrig får svar på.
Men jag vet att jag är bra precis som jag är och de är även du, du och du!
Alla är bra på något. men de finaste är att ingen annan är dig lik.
Tänk de finns bara en av dig, de kvittar om du har en tvilling, de finns ingen som är dig lik i sättet,utseendet eller utstrålningen!
Livet är en stor gåta, som man ska lösa.
Någon gång finner du lösningen, men du får vara bered på att livet inte alltid är lätt och fint!
Livet har sin eviga bergodalbana.
Så lär dig livets stora gåta glömma, älska, förlåta!
Idag så har dagen varit helt okej, men jag saknar Vidablick och min konfa grupp så in i .....!
Men vi ses nästa måndag som tur är.
Ikväll blir det handbolls träning även i morgon.
Och i helgen blir de  SM !! längtar som bara den!
Men nu ska jag göra klart min so läxa.
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0