Den som har den starkaste viljan, tar hem segern ♥

Hej! nu sitter jag här vid datorn med huvudvärk och ont i nacken men vad gör man inte för sitt lag!
blod, svett och tårar har min helg vart uppbyggd av kan jag säga!
Visst vi gick inte hela vägen till steg tre, men de gör faktiskt inget jag är så j***vla nöjd med våran insats.
vi gick till steg 2.
I lördags vann vi matchen mot tibro efter de var de bara att hem äta och sova, för nästa dag väntade två viktiga matcher, som var mot Vadstena och kungälv
Dom matcherna förlorade vi med stil, kan jag säga! Så som vi slet, viljan brann inom oss!
Och vi gjorde allt, men de räckte tyvärr inte!
Jag fick en ganska stor smäll på nacken i försvaret men de får man ta!
Efter dessa matcher var inte jag nere & deppig, jag var stolt!
Jag tror aldrig har spelat som jag gjorde i dag!
Mitt hjärta brann verkligen! ♥
Steg 2 är någon gång i november men ingen aning vart, tyvärr.
Kollade även på A-lagets match och de var en upplevelse, jag kan inte beskriva hur stämningen är i en
handbolls hall.
Nu ska jag plocka in lite kläder i garderoben och sen sätta på en film.
Imorgon är de skola, men vi har läsvecka så veckan kommer bli slapp och skön, och de behöver verkligen jag!
Har tyvärr inte fått några bilder från helgen ännu men de kommer jag lovar!
Ni får ha de bra så hörs vi ! ♥
En bild som väcker sommaren & starka minnen till liv! ♥

Kommentarer
Postat av: ebba :)

hejhej , har en frågestund på bloggen, kika gärna in och fråga något :)

kram ebba

2010-10-25 @ 19:10:26
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0