Den som fått ut mest av livet är inte den som levt längst, utan den som levt var minut.

Jag sitter här och kollar på gamla bilder och blundar och tänker tillbaka....
Tänk när jag hade allt, allt var perfekt livet lekte sin fina lek nu har den lekt sin onda lek för länge.
Idag har jag varit hemma ifrån skolan, för jag har haft så himla ont halsen och hostat.
Så de va ingen idé att gå till skolan utan va hemma och vila upp sig och ta nya tag.
Så jag har kollat på skärgårds doktorn hela dagen, som är sjukt bra!
Imorgon blir de att va hemma ännu en dag och om inte något annat händer så går jag till skolan på torsdag.
Missar massa i skolan som jag i egentligen inte hinner men jag pallar verkligen inte skolan nu....
Men nu ska jag gå upp och äta lite.
Ha de bäst ! <3

3 år i bilder och så stor förändring....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0