De underbara stunderna vill man klippa ut och klistra in i en bok....

Ja som rubriken säger, jag saknar redan alla vänner!
Ja som sakt jag och många mer har sovit på betania och sedan idag åkte vi till boda borg som man kan säga liknar fångarna på fortet.
Jag har vart med alla som varit där men mest med Clara, Johanna och Filip.
Under kvällen/natten pratade vi, gick långa promenader skrämde massa folk,åt,godis, målade och hade jätte roligt.
De är även roligt att jag har lärt känna många kompisar under 2 dagar. Och de är så underbart.
Hanna L gjorde en fin vurpa under kvällen rakt in i en dörr och jag och hon skratta i ungefär 1 timme. för att Jimmy dansade sin fina dans också.
De va många som kolla på film under kvällen, men de orkade inte jag Filip och Johanna med så vi gick promenad i de kol svarta natten och pratade om livet.
Jag vet inte hur många cola burkar jag har druckit under dessa två dagar men många i alla fall för Jimmy hade med sig en hel förpackning med burkar.
Ungefär vid 2 tiden satt jag Johanna och Filip vid ett bord med tända ljus och pratade och hade de gott.
Men sen fick vi inte va där så vi gick till kontoret och målade i stället.
Jag sov med Johanna och Viktoria på en dubbel madrass, men de sluta med att tola byte plats för att jag johanna och Filip skrattade så mycket.
Men vid 4 tiden somnade i alla fall jag, har ingen aning om när Filip och Johanna somna.
Jag vakna konstigt nog klockan halv 7 och väckte Johanna och sedan Filip.
Vi lurade ida så hon fick hela ansiktet fullt av tandkräm höll på att skratta ihjäl mig asså !
Vi låg och prata en stund sedan gick vi och åt och sen gick vi ännu en promenad.
Efter promenaden var man tvungen att packa i hop sina grejer.
Så jag och gulliga lilla Clara hjälptes åt med mig STORA sov säck som inte ville i säcken.
När allt var packat och klart, bar vi oss av till BODA BORG!
De tog jätte lång tid till sävsjö kan jag säga. Jag Filip Johanna Clara och Eva-Karin sjöng gamla gooa hits hela vägen till sävsjö. Vi stannade två mil innan sävsjö för att fick och de var en jätte gullig liten plats där.
Sen bar de av till boda borg och mina förväntningar knäcktes verkligen när vi kom fram!
Allt var helt annorlunda som jag hade tänkt mig och de va grymt kul när mitt lag kom på hur vi skulle göra.
Laget bestod av Johanna, jag, Clara & Jimmy. Vi tog två stämplar och de är jag nöjd med.
Men en sak jag kommer ihåg tydligt! är när vi gick in i första rummet där utmaningen var så säger Johanna vi kommer inte ut de är låst.
Jag fick små panik och hittade en annan dörr som tur var.
Vi va där i två timmar och de räckte gott och väl.
Vi åt på max efter detta och sen var vi hemma i hjo igen.
JAG VILL TACKA ALLA SÅ JÄVLA MYCKET RENT UT SAKT FÖR DESSA UNDERBARA DAGAR OCH JAG HOPPAS DE BLIR FLER ! <3 <3 <3
We are the world ! <3
Mer bilder kommer ngn annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0