Då är man kung kung kung i baren.....

Ja, idag har Victoria och Daniel varit här i hjo.
Dom måste åka runt i västragötaland nu när dom är gifta, men fråga mig inte varför.
Dom var här i alla fall, besökte almenäs (en ekologis mjölkgård) här i hjo och även vid torget och vinka åt oss hjo:bor.
Och jag kan lova er dom ser precis lika dana ut som på tv och i tidningen.
Annars har dagen gått mycket fort i dag, och veckan har ju bara flyggit förbi och i morgon är de fredag.
Då blir de en kväll tillsammans med både handbollslaget och fotbollslaget! Finns de något bättre !?
Idag väntar sista handbolls träningen innan SM de ska bli så himla roligt att spela SM! Är taggad till tusen!
Agilityn har jag inte hunnit med något dom senaste veckorna, saknar den enormt och speciellt stella! <3
Tror jag inte kommer blogga så mycket i helgen, vi får se va jag hinner!
Ni får ha de bäst så länge! <3
-
Magnus uggla har stil ! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0