Boda borg nästa ! <3

Tjabbastjennahallå!
Just nu är jag med min bästa vän och vi kollar på harry potter och fenixorden, som är sjukt bra!
Idag har jag inte gjort så mycket hade biologi prov idag som gick bra faktiskt!
Slapp skoldag i dag började 9.10 och slutade 13.15!
Här näst står gårn på schemat för att sova där och sedan BODA BORG MED DOM BÄSTA! <3
Detta kommer bli dom bästa dagarna på länge säger jag bara!
Gårn börjar vid 19.00 och då åker vi dit för att göra i ordning för att sova där och sedan umgås och kolla på film.
Och i morgon går vi upp runt 9.00 och äter frukost och sedan bär de av till sävsjö där boda borg finns.
jag själv ha aldrig varit där men de verka jätte kul, eftersom alla andra har varit där och haft så roligt!
Och de blir alltid roligt med de gänget som man har med sig!
Mina underbar vänner gör livgång! Jag följer deras fotspår och dom mina vi är ett helt band.
Livets armband med glaskulor som symboliserar alla våra minnen, både roliga,hemska, ledsamma, idiotiska minnen!
De är de som gör mina vänner så underbara för att vi har gått i genom så mycket och vi fortfarande är vänner!
Men nu ska jag och clara ut och fota tycker jag så pusshej! <3
Jag älskar min syster ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0