Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Livets väg går alla på men en del följer den andras fotspår och en del tar dan med modiga steg rakt ut i livet.
Livet är en svår och hård gång, men ger även belöningar.
Mitt liv är underbart för att jag har mina vänner, men livet går ut på en sak  och de är arbete!
De har jag kommit på. De senaste veckorna har jag haft mer än 4 läxor att göra på dagarna.
Men hinner inte med kompisar, fritiden är inget att prata om + att jag har handbolls träningar.
Vilket jävla liv man har fått eller? fast detta går väl alla igenom.
Men jag tror att vänskapen och kärleken gör mycket i livet och de är dom sakerna som håller en uppe på benen och tar steg efter steg på livets väg med mod!
Ja från de ena till de andra. Idag har jag pluggat som vanligt och även myst med Clara.
Imorgon blir de att plugga och handbolls träning.
Torsdag: Plugga och handbolls träning även packa till BODA BORG!
Fredag: Plugga de sista till provet, va med Clara sen bär de av till gårn för att sova där tills lördag och ungefär vid 9 gå upp äta göra sig i ordning och sen åka till efterlängtade BODA BORG. Som kommer bli bäst med alla vänner.
Söndag:Ska jag och min familj till Ikea och jag ska köpa ramar,hyllor och övrig inredning till mitt rum ska även köpa massa kläder för de behöver jag verkligen! Jag stod ungefär i 1 timme och valde kläder idag.
Ja men nu ska jag sova för de är en dag i morgon också.
Pusshej (L)
Detta underbara gäng drar till boda borg på fredag! <3
Tagen av Ida Larsson <3

Kommentarer
Postat av: ja du ;P

Haha, eddie sitter där och ser liten ut xP

2010-10-08 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0