29/10-10♥

Jag älskar stunderna med mina tjejer!
Tänk vilken tur jag haft att jag träffa er.
Kvällen hos Clara var super och mycket hände.
-
De började men att jag följde med Clara hem efter skolan, och vi städade och förberedde sen kom Johanna och hjälpte till och vi gjorde även Chokladpudding och grön köttfärssås och rosa spagetti (kommer bild nedan).
Vid 5-6 kom alla tjejer och vi åt och hade de trevligt.
Efter en god middag satte vi på en skräckfilm som vi stängde av lika fort igen.
Vi kollade på kyrkogårdsön, efter filmen så hade vi allmänt kul.
Chokladpuddingen blev mycket omtyckt. Godiset och chipsen gick de hårt om.
Vid elva åkte de flesta hem, då var de bara jag Johanna och Clara kvar för vi skulle sova hos Clara.
Och vi pratade om kvällen och satte på än rolig film som jag  och Johanna inte så mycket av, Stackars Clara som fick sitta uppe själv och kolla på filmen.
Jag vakna och vi bestämde oss för att gå och lägga oss i sängen och prata.
Vi pratade om gamla fina minnen vi haft, runt 2 halv 3 somnade vi och vi vakna vid 9 tiden.
Åt frukost, jag packade i hop mina saker för att pappa skulle hämta mig vid 10-11 tiden och sedan kollade vi klart på filmen.
Jag åkte hem och duscha sedan efter någon timme kom Mathilda hit, Jag hade en jätte rolig stund med Mathilda som vi alltid har.
Vi kollade på film, pratade och somna till film, tack för en mysig dag!
Nu sitter jag och kollar på barnprogram med min bror och ska väl fortsätta med det.
Ha de bra.
Mer bilder kommer detta är bara från min kamera, ps Jag är bäst på att dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0