You have taken a large part of my heart ♥

Hej detta blir ett snabbt inlägg.
För om en kvart ska jag till hallen och sen vidare till tibro för att spela match.
Jag kan inte säga att jag är taggad för jag har sovit ungefär fyra timmar inatt...
Kunde verkligen inte sova, jag låg och tänkte på massa saker.
Allt har blivit som en stort grått moln och jag kunde verkligen inte somna ifrån allt jag var tvungen att tänka få en lösning på de hela!
Men jag blir taggad när jag hör domarens vissla som betyder att livets spel har börjat!
Vi tar dom här tjejer, den som har den starkaste viljan tar hem de!
Vi får se om jag slänger in något inlägg ikväll om resultatet, den som lever får se!
Ha de bra! <3
-
Olof du har stil.... ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: okej^^ jag har varit i skolan:)

2010-11-11 @ 17:05:45
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: haha aa;)

följa varann me bloglovin?:D

2010-11-12 @ 16:08:42
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0