Vår sommar är bara en grönmålad vinter.

Hej, jag hann inte slänga in något inlägg i går mer än svaren på frågestunden.
Så tänkte gör ett nu , för jag har sovmorgon!
Igår var de konfa vi kolla på Bruce den allsmäktige, rolig film som jga har sett många gånger.
Efter de gick jag & Filip hem till mig och vid runt  kvart i 6 åkte vi till park för att vara med på fotbollsavlsutningen.
Nu är fotbollens säsongen nerlagd....
Vårat lag kom på 4:e plats i serien så vi fick bara diplom och Johan(min tränare) höll nästan på att lura mig att de stog taggtråds ida på diplomet, hahah!
De är mitt namn i fotbollen som jag har fått från Johan.
Jaja idag blir de att plugga hemkunskap för jag har prov på torsdag.
Har en sak  kvar att säga, Att de är snöstorm häär!
De är som rubriken lyder " Vår sommar är bara en grönmålad vinter"
Men nu måste jag gå och göra mig i ordning ha de bra!
En bild från vintern förra året..

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej! Är du sugen på en ny design?

spana in min blogg; http://sagapaga.blogg.se/2010/november/livar-upp-stamningen-lite.html



Designen är helt gratis!

Ha en bra dag :)

2010-11-09 @ 16:45:53
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0