Svar på frågestunden!




BLOGGEN/BLOGGAR
Av: Terese
Varför började du blogga?
Svar: De var så att min kusin hade blogg och sedan övertalade hon mig till att starta en blogg.

Av: Clara
När började du blogga?
Svar: Jag började blogg för ungefär ett halv år sen!

Av: Tessan
Den bästa blogg du läst & den coolaste headern du sett?
Svar: Den bästa blogg jag läst är Tinkerbella.blogg.se & den coolaste headern är faktiskt din tessan helt grym!

Av: Hanna
Hur beskriver du din stil?
Svar: Min stil är olika men, jag skulle kalla den rock, för jag vill ofta klä mig med rolling stones t-shirt, läder legins, trasiga byxor och sånt, fixar också håret ibland och sminkar mig speciellt, men annars klär jag mig som dom allra flesta, men jag älskar den rockiga stilen!

(Klicka för förstoring)



LIVET

Av: nattah
Nämn de tre roligaste sakerna från konfa-lägret!
Svar: Klättringen, natten och valnöten!!

Av:hermy
Vad är de bästa i ditt liv ?
Svar: De är en svår fråga men de är nog mina underbara vänner, min älskade hund och mitt lag i både handboll och fotboll!

Av:N A T T A H
Hur skulle din kärlek vara?
Svar: Min kärlek ska vara precis som den är nu!
Kärlek för mig är något stort, när jag är kär kan jag inte sluta le när någon säger hans namn, när jag får sms från han och jag kan aldrig sluta längta efter han även fast han var vid min sida för 5 min!
Detta är kärlek för mig & kommer alltid vara!

Av:Karro Bieber
Varför är jag bäst? ;) Haha
Vad tycker du om mig?

Svar: Varför du är bäst är en tuff fråga haha! Men du föddes som de karro!
Jag tycker jätte mycket om dig och vill verkligen träffa dig snart !!

Av: Ebba
är du kär i någon nu ?
Svar: Ja jag är kär i någon, eller snarare sakt förälskad ! <3

Av: Terese
Hur gammal är du?
Svar: Jag är 14 år, om tre månader den 4 februari är jag 15 år

Varför är du så underbar?
Svar: de är inte jag som är underbar de är du som smittar mig!

Av:Tola
Vad är det som gör dig så jävla bra
Svar: Visst jag är bra, men de är du som har lärt mig allt!



FRITIDEN/SPORT

Av: Terese
Vad gör du på fridtiden?
Svar: På fridtien så tränar jag fotboll och agility på våren och på hösten & vintern tränar jag handboll, jag kan även träna och tävla agility på vintern i ridhus.
(Klicka för förstoring)


Av:Jennifer
Vad lyssnar du på för musik?
Svar: de nyaste oftast och rock.

Av:Karro beiber
Hur går det för er i handboll, och vart ligger ni i tabellen?
Svar: De går har faktiskt gått bra, vi ligger 5:a än så länge.

Av:Molly
har du några djur & isf vad heter dom ?
Svar: Ja jag har en kanin och en hund, Min kanin heter Pelle och min hund heter Stella.
(Klicka för förstoring)

Har du någon speciell förebild?
Svar: Ja de har jag, och hon heter jenny dam en jätte duktig agility förare som har varit med vm med sina hundar, jag ser upp till henne väldigt mycket!

google bild.

Detta var alla frågor denna gången!
Och jag vill tack så jätte mycket för alla frågor och hoppas att ni har fått ett svar ni väntade er!
Snart kikar nog någon tävling in, ha de bra så hörs vi!





Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för svaret! Jätte bra svar. Vad snäll och gullig du är som tycker att min header är den coolaste du sätt :) Kram Ha det bra

2010-11-09 @ 16:01:46
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: jennifer

roliga frågor^^

2010-11-09 @ 17:29:49
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0