Streest on fire ♥

Just nu dunkar jag musik, försöker få ur alla tankar ur i huvudet.
Jag har lust att bara skrika, sticka långt här ifrån så långt så ingen hittar mig, sätta eld på vägarna jag går.
Ingen ska få hitta mig ingen!
Allt har blivit en hel jävla sörja, lust att bara säga till alla ur vägen och säga att de är min väg.
Är så J**vla trött på skiten!
De brinner inom mig!
Jag försker le och se ut som inget har hänt, mitt leende är fejk, ren fejk..
-
Idag blir de Sm ännu en gång.
Nu spelar jag för att få bort smärtan,ilskan. Ja all skit!
Idag släpper jag min eld lös!
Jag vet hur tårar smakar o jag vet hur läppar ler Jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer

Kommentarer
Postat av: Olivia

Har nyss vaknat :P

2010-11-20 @ 11:20:22
URL: http://fubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0