Steg 3, here we come! ♥

K-R-O-S-S-A     K-R-O-S-S-A vi har krossat Alingsås!
Ja som Rubriken lyder, HKG är nu vidare i steg 3 i sm!
Jag bara ler när jag tänker på de, som vi kämpa som vi slet, och vilka toppen matcher vi gjort!
Vi tog hem segern med stil!
Kommer tyvärr inte ihåg resultaten.
Den glädje jag fick idag när domaren blåste av matchen, har jag inte haft på länge!
En sådan lättnad, ett sådant leende på mina läppar! Ni är underbara tjejer!
Och såklart gjorde vi sälen inför publiken som tack för deras stöd!
Så nu väntar steg tre den 8-9 januari, man jag har ingen aning om vart!
-
Just nu sitter jag här vid datorn, och försöker att inte somna. Är verkligen helt slut efter dessa två dagar av slit.
Jag har varit Förbannad,Trött,Glad & Lycklig denna helg!
Och helgen får en stor applåd från mig!
Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen & se på en bra film.
Ha de bra!
Vi är ju grymma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0