Snön faller från himlen som är så oförklarligt blå. Jag älskar dej, mitt hjäta bultar för två!

Ja rubriken är skriven av den underbara Linnéa martinsson!
Just nu sitter jag och fryser som vanligt, och vid 6 ska jag ut och springa med handbollen i detta väder!
Men man får tänka positivt att de inte snöar i alla fall, och att de är skottat där vi springer!!
Imorgon blir de hemkunskaps prov som jag har tränat massor på och efter skolan match mot Tibro.
Dagen har varit bra, utan att de kastat väldigt mycket snöbollar här!
Har säkert fått 10 stycken på mig i dag minst!!
Känner att jag inte har så mycket att skriva, men en sak ska jag berätta!
Att fega lilla jag ska gå på spökvandring på lördag!! Usch.. få se hur rösten är efter den kvällen säger jag bara!
Men nu ska jag träna ännu en gång på hemkunskapen och sedan blir de att cykla bort till handbollen och springa en sväng ha de bra!
If I had told you the right things
Would it matter at all?
If I only knew you were standing
On the edge waiting to fall
Oh I would give just anything..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0